niedziela, 20 lutego 2011

Recykling cd.- Kurtki Ani

 Na temat recyklingu napisałam dość obszerny post 12 lutego, dziś chciałam tylko pokazać kilka zdjęć kurtek przeciwdeszczowych Ani, które wykonała do spektaklu 
„Recykling ma sens”. 
Nie jestem perfekcyjnym fotografem, ale ten blog nie jest o fotografii więc mi wybaczcie . 
Kurteczki można zobaczyć w Studio Mody Anna Drabczyńska.

         
Chociaż to tylko mała odskocznia Ani od prawdziwego projektowania indywidualnego, zainteresowanie kurtkami jest duże. Moda na recykling w najlepszym wydaniu.


  


Kurtki na wiosenny deszczyk muszą jeszcze poczekać.

4 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo oryginalne!
    Nie wiem czy miałaby odwagę w tym wyjść, ale podoba mi się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimi:
    Zdjęcia na pewno tego nie oddają, bo nie jestem dobrym fotografem, ale fajnie jest wyjść w takiej kolorowej kurtce w pochmurny dzień. Od środka ładnie odszyte na podszewce i nie wyglądają na "reklamówkowe wory". :)Ja też myślę, że pomysł oryginalny. Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te kurteczki i pomysł pierwsza klasa! W życiu bym chyba nie wymyśliłam, że można tak wykorzystać zwykłe reklamówki.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Angouleme:
    W rzeczywistości wyglądaja jeszcze lepiej, dobrze odszyten i ciekawe połączenia.

    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń