wtorek, 20 września 2011

Najnowsza kolekcja Ralph Lauren Home na 2011

           Pierwsza nazywa się „One Fifth”, bardzo elegancka. Kolory klasyczne głęboka czerń złagodzona czystym ciepłym złotem. Stylem nawiązuje troszeczkę do art. deco, zaokrąglone linie i charakterystyczne wzory znajdują się zwłaszcza na porcelanie, wazonach i tkaninach.
Luksusu dopełnia piękny czarny aksamit, który pojawia się na prostych kanapach i czarna skóra na „ludwikowskich” fotelach. Meble w większości na wysoki połysk oczywiście czerń, czerń i jeszcze raz czerń, jedyny jasny kolor to śmietankowa biel ścian, abażurów i świec.

Słowo, które określa tą kolekcję w pełni to LUXUS przez wielkie L w wydaniu Ralpha Lauren.




       
               
                Druga nowa kolekcja to „Brookfield” i tak właśnie kojarzy mi się Lauren. Nie ukrywam, że to trochę bardziej moje klimaty, chociaż poprzednia kolekcja jest piękna, to ta chyba bardziej jest stworzona dla mnie.
               Kraciaste tkaniny z ciepłej wełny łączone ze starą skórą. Piękny dla oka kolor drewna. Lampy udające stare, świeczniki, obrazy olejne. Kominek z piaskowca... coś mi to przypomina, czyżby nasze polskie dworki?

Myślę, że tak, a może to ja się doszukuję polskości w tych wnętrzach. Chociaż korzenie Laurena podobno są z Polski, więc może się nie mylę. 
Czerpię inspiracje z tych wnętrz a za jakiś czas pokaże, co stworzyliśmy.






 Źródło: Wszystkie zdjęcia z strony RL 

Napiszcie, która kolekcja bardziej Wam się podoba. 

Pozdrawiam z deszczowej krainy :))

12 komentarzy:

  1. Luksus nie dla mnie - źle bym się czuła z nim na co dzień ;-) Czerń pięknie gra ze złotem ale patrząc praktycznie utrzymanie jej w czystości (bez kurzu, paprochów na pluszowej kanapie) by było nie lada wyzwaniem.
    Drugi styl kojarzy mi się z "english cottage" (jak zwał tak zwał, wiadomo o co chodzi) Zdecydowanie to moje klimaty. Takie biurko w pracowni - marzenie ;-) Fotelami z tweedami też bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. bestyjeczka:

    Kolekcje RL obie są piękne, mnie również bliższa sercu ta druga, bo bardziej pasuje do mojego "wiejskiego domu". Pierwsza, jeśli bym mieszkała w dużym mieście tętniącym życiem to dlaczego nie, jest bardzo elegancka.

    Dziękuję za Twoją opinię.

    Pozdrawiam KASIA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, piewrsza (zwłwaszcza dwa pierwsze zdjęcia) to trochę taka krypta..., jakoś do mnie nie trafia ten nadmiar czerni, bardzo to jest przytłaczające. Zresztą żaden nadmiar nie jest wskazany w moim przypadku, od razumam ochotę uciec ; ) Podoba mi się bardzo ten wysoki fotel w kratkę, jest świetny. Kiedyś sobie taki kupię! : )
    Pozdrowienia!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Angouleme :

    najważniejsze są emocje pozytywne czy negatywne :), fajnie, że ludziom podobają się rożne rzeczy i są różni projektanci i architekci jakby wszystkim podobało się to samo byłoby nudno.

    Więc dziękuję Ci moja droga za opinię :)

    Pozdrawiam
    PS. krypta powiadasz ciekawe skojarzenie hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Love Ralph Lauren style, sophisticated yet cozy.
    Hugs
    Tereza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ralph Lauren collections are really beautiful, classic. Thank you for your comment and visit.
      :)
      KASIA JACOB

      Usuń
  6. Halo, halo! Już nowy rok a nowego wpisu jak nie było tak nie ma!

    Pozdrowienia!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Halo ja u Ciebie też wpisów nie widziałam, ale fakt powinnam się zmobilizować bo tematów dużo ...
      Pozdrawiam KASIA

      Usuń
  7. What a fabulous home! Loving the bold style! Have a wonderful week ahead, Kellie xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kellie thank you for your visit and comment. RL has beautiful collections and for sure everyone will find something for everyone.

      I greet KASIA

      Usuń
  8. Piesek jest bardzo klimatyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczarz jest cudowny, uwielbiam psiaki ... my mamy cane corso, który najlepiej się komponuje (wtapia się w niego całkowicie) jeśli tak można powiedzieć na swoim foteliku ;)

      pozdrawiam KASIA

      Usuń