poniedziałek, 10 stycznia 2011

Poszukiwanie..... ciekawych zdjęć. Tapety.

.
Nowy Rok rozpoczął się.... oczywiście mamy już 10 styczeń. Zmiany na nowe rozpoczęcie roku? Dlaczego nie. Jedni mają postanowienia drudzy się boją, że im nie sprostają i po co sobie coś postanawiać? Ja na pewno chciałabym, żeby ten rok był jednym słowem lepszy od poprzedniego, jednak w tym, żeby był lepszy musimy mu trochę pomóc. Czasami się zastanawiam, trzeba mieć szczęście, żeby pojawić się w odpowiednim miejscu, żeby poznać odpowiednich ludzi, itd.
Postanowienia :)... przeczytałam ostatnio na blogu Zairy - Nosić bardzo kobiece ubrania ;) , mieć więcej wiary w siebie, .... Jej postanowienia bardzo mi się spodobały, zwłaszcza to pierwsze :).

Życzenia już były, ale i tak życzę wszystkim więcej wiary w siebie.
Jednak nasz początek roku był nieco pracowity, wprowadzenie nowych kolekcji tapet zmobilizował nas do zmian w firmie. Nasze miejsce pracy stało się prawdziwym studio. Katalogi są bardziej wyeksponowane a i część z tkaninami przeżyłam małą metamorfozę. Jednak żeby to ocenić zapraszam do nas. Na ścianach chciałam pokazać zdjęcia tapet i zaczęły się poszukiwania między wieloma firmami, których tapety posiadamy.Firmy chcą przedstawić swoje produkty w jak najlepszym ujęciu. Tysiące zdjęć, żeby wybrać 6 fotografii było ciężko. Niektóre ze zdjęć to dzieła sztuki.
Przedstawiam zdjęcia firmy HookedOnWalls, które urzekły mnie najbardziej, to belgijska firma, zapierające dech w piersiach nowoczesnym wzornictwem. Przedstawiciel tej firmy w Polsce to Magic Home.
Co sądzicie o takiej prezentacji tapet dla mnie boskie.






Pozostałe firmy, których tapety są również w naszym studio:

Zapraszam na podziwianie przy herbatce i ciasteczku o ile po świątecznych szaleństwach macie jeszcze na nie ochotę.
:)

2 komentarze:

  1. Kobiece ubrania, o tak!
    Bardzo fajne postanowienie.
    A tapety, hm... prezentacja, świetna!
    Bardzo oryginalna!
    Miłego, dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimi: Postanowienie częstego noszenia kobiecych ubrań również i nie się spodobało :) Zdjęcia tapet, niezła wizja firmy na przedstawienie swoich produktów. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń