niedziela, 6 marca 2011

Tapety FARROW & BALL

         W dzisiejszym poście chciałabym Was zachęcić do zapoznania się z kolekcją tapet, jednak to nie są takie zwykłe tapety, dlaczego?


          Większość z nas zna firmę FARROW & BALL producenta farb opierający się na tradycyjnych recepturach w zgodzie z naturą. Kolorów jest niewiele, ale myślę, że wystarczająca ilość, żeby wybrać odcień właściwy dla siebie.

           O farbach wiedziałam już dość dużo, jakie zastosować do wnętrz zabytkowych i rustykalnych, ale chęć poznania tapet malowanych farbami:) to byłoby ciekawe. Oczywiście wiem, że zdjęcia nie oddają całkowitego efektu, postanowiłam zobaczyć tapety na żywo.
Przedstawiciel firmy F&B znajduję się w Sopocie, miejsce, które bardzo lubię i wszystko się bardzo dobrze poskładało. Wyjazd do Gdańska połączyliśmy z odwiedzinami firmy Home England. Magdalena i Piotr prowadzą kameralny butik w Sopocie, są przedstawicielami na Polskę angielskiej marki Farrow & Ball.


           Przeglądamy wzorniki tapet i pierwsza myśl, która przemknęła mi przez głowę .... w domu mojej babci ściany były malowane wałeczkami w przeróżne wzory, uwielbiałam je... to było miłe wspomnienie.
Tapety są tak piękne, że „zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia”, wzory to kopie pojawiające się 
w naszych wnętrzach dobre 100 lat temu i więcej oraz piękne motywy w stylu modern, paseczki, pszczółki napoleońskie, ciężko byłoby się od razu zdecydować. Kolory tapet są tak przygotowane, żeby z łatwością dopasować farby F&B. Efekt niesamowity. Wypukłość wzorów... cóż mogę więcej napisać po prostu są boskie. Oczywiście zamówiliśmy wzorniki, więc za jakiś czas pojawią się w naszym studio.






 Jeśli macie ochotę otrzymać mały folder ze wszystkim kolorami farb F&B napiszcie na mojego emaila, prześlę Wam go oczywiście. 

1 komentarz:

  1. Dzień dobry,
    poszukuję dobrych farb do pomalowania stolarki okiennej w starej kamienicy. Słyszałam, że farby F&B mogą się sprawdzić w trudnych warunkach :-)
    Czy są jakieś specjalne farby do wykorzystania na zewnątrz?
    Czy farby dostępne są od ręki czy trzeba je zamawiać?
    Pozdrawiam
    EK
    ekoper@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń