wtorek, 21 września 2010

Kolczyki szyte linką i perłą :)

.
Rozpoczyna się nowy cykl biżuterii, ostatnimi czasy jest duże zainteresowanie perłami a może bardziej ja je promuję. Sama noszę naszyjniki z pereł, które nie czekają na szczególne okazje po prostu, gdy mam ochotę zakładam je i już czy jestem w dżinsach czy może w czymś bardziej eleganckim. Naprawdę jest to bez znaczenia. Polecam wszystkim Panią dla poprawy samopoczucia. Dlatego pomalutku zaczynamy od kolczyków, liczę na to, że przygotuję jeszcze kilka ciekawych naszyjników i bransoletek szytych linką i perłą.
.

2 komentarze:

  1. Nie jestem posiadaczką pereł,jeszcze.....
    ale mam zamiar nadrobić te braki w mojej biżuterii ;-)
    Mój wzrok przyciągnęły kolczyki (od czegoś trzeba zacząć)...ale te akurat są białe a ja nie wiem dladczego ale chcę czarne..bardziej przypadły mi do gustu czarne perły..hm..
    Więc mam pytanko czy możecie spełnić moją malutką prośbę???? I nie pytajcie mnie dlaczego czarne..bo nie wiem... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. KasiaK. Nie pytam dlaczego czarne, ale wyglądają elegancko. Prośba spełniona, jutro kolczyki przyjadą do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń