czwartek, 14 października 2010

Nowa kolekcja szali.

.
Powinnam zacząć od słów idzie zima... ale jednak nie, elegancki szalik przyda się na każdą porę roku. Chociaż te przywiezione są troszkę cieplejsze, jednak wspaniale będą również wyglądały do małej czarnej.
Pierwsze wpadły mi w oko szale w kropeczki, wyglądają jak perliczka, drobne jaśniejsze kropli na ciemniejszym podkładzie. Skład w 100% wełna, ale bardzo delikatna, „nie gryząca”. :)


W poszukiwaniu wyjątkowych szalików natknęłam się na bardzo ciekawy wełniany szal w zygzaki, uśmiech pojawił się na mojej twarzy, bo przypomniałam sobie wzory na ubraniach znanych włoskich projektantów dzianin MISSONI. Piękne ubranka o zwariowanych wzorach i kolorach. Która z nas nie chciałaby mieć, chociaż jednej takiej cudnej sukienkę w swojej szafie? Wracając jednak do szala jest bardzo kolorowy i na pewna wzbudza zainteresowanie.


Szale w paseczki są delikatniejsze i cieńsze, w składzie bawełna. Bardzo barwne, kolorowe dla poprawienia samopoczucia w deszczowe dni. Zestawienia kolorystyczne ciekawe, oliwka z różem lub bordo z fioletem. Każdy ma własne ulubione zestawy kolorów, ale dlaczego nie spróbować innych mini zestawień.

Jeśli nie lubimy szalonych wzorów to na pewno znajdziemy jednokolorowe szale z wytłoczonym delikatnym wzorem. Wyglądają elegancko, przez swój delikatny połysk z małą czarną idealny.
Poniżej jeszcze kilka ciekawych szali, kratki, wzory kwiatowe i klasyczne kaszmiry we wzory hinduskie.


Zapraszam do odwiedzenia nas :)
.

2 komentarze:

  1. Kusiciele! mam słabość do szaliczków, a zwłaszcza takich - wełniane są mięciutkie, ciepłe i maja piękne kolory (sprawdziłam osobiście), bawełniane też zresztą kolory mają kuszące. Dobrze, że niedługo święta i inne okazje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga Angouleme zapraszam na przymierzania szaliczków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń