niedziela, 7 listopada 2010

Nowe klimatyczne miejsce. Studio Mody

.
W sobotę moja przyjaciółka Ania Drabczyńska miała otwarcie swojego nowego butiku w Bielsku Białej. Naprawdę ciekawe miejsce, na Starym Rynku w pobliżu Zamku Sułkowskich. Butik otoczony pięknymi kamienicami. A wnętrze.... stworzony niepowtarzalny klimat, odkryte walory starej kamieniczki czyli cegła częściowo bielona, ogromne lustra powiększające optycznie pomieszczenie. Bardzo przyjemne wnętrze. Jednak chciałam opisać o Ani a dokładnie o tym czym się zajmuje. Ania jest projektantką mody i stylistką. Pracuje w branży od wielu lat i ma duże grono stałych klientów i wielbicieli. Ja jestem fanką jej torebek, mam ich .... może powiem, wiele.

Oczywiście w tym ważnym dla Ani dniu, odwiedzin było naprawdę dużo, między innymi my, podziwialiśmy nową kolekcję i nowe miejsce.
Zdjęcia poniżej zostały zrobione przez Mimi www.decostyl.pl/bo-mimi-blog i Sebastiana www.myzorki.wordpress.com



Każda kobieta jest piękna, tylko musi odnaleźć najwłaściwszy dla siebie styl, pasujący do rodzaju wykonywanej pracy, do sposobu bycia i usposobienia.....
Anna Drabczyńska
To cytat z jej strony zapraszam na www.drabczynska.pl i oczywiście do butiku, nie tylko na zakupy również na dobrą kawę i miłą pogawędkę.
Studio Mody Anna Drabczyńska
ul. Zaułek 3
Bielsko Biała
Miłego zwiedzania :)

4 komentarze:

  1. Miejsce cudowne. Byłam, widziałam, zachorowałam na kapkę i inne wdzianka :)
    Kasiu- musisz mi pokazać kolekcję swoich torebek od Ani. Muszę to zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Drabczyńska

    Kochana Przyjaciółko dziekuję Ci za tak miły komentarz mojego nowego królestwa ,zrobiło mi się ogromnie miło po jego przeczytaniu.

    Pozdrawiam Cię mocno

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimi Torebki oczywiście pokażę jak się zobaczymy następnym razem. Moje są zazwyczaj proste i klasyczne. Ania zaprojektowała je pod moje potrzeby, czyli duże bo zawsze mam masę notesów, miarek i wszystkiego co jak nam się kobietą wydaje jest niezbędne do życia. :)Dziękuje za odwiedziny. :)

    Ania Drabczyńska

    Dziękuję moja Droga za komentarz, czekałam na niego. Życzę dużo dobrych klientów i miłej pracy w nowym miejscu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiedzając moją ulubiona ulicę Nad Niprem, pełną cudownych staroci natknęłam się na boutique Pani Ani Drabczyńskiej.Jedno spojrzenie na wystawę i nie wiem kiedy znalazłam się w środku.Miałam na sobie cudowną kurteczkę, oryginalny lok zarówno dla mnie, jaki mojej nastoletniej córki.Przymierzając poczułam się naprawdę kobietą z klasą, doskonała tkanina,piękny krój.Niewiarygodne, że 45-latka może tak świetnie wyglądać! Szkoda,że z decyzją o zakupie musiałam się przespać. Mam nadzieję, że jutro rana, kiedy się tam udam nie usłyszę "przykro mi, ale została sprzedana:)

    OdpowiedzUsuń